Hopp til hovedinnhold
FHI logo

Evaluering av kampanje i sosiale medier for å økt testing for covid-19 blant innvandrere: klyngerandomisert forsøk.

Prosjekt

|

Oppdatert

Vi vil undersøke om en målrettet kampanje i sosiale medier bidrar til at flere innvandrere tester seg for SARS-CoV-2 (covid-19).

Sammendrag

Vi vil undersøke om en målrettet kampanje i sosiale medier bidrar til at flere innvandrere tester seg for SARS-CoV-2 (covid-19). 

Prosjektleder

Ingeborg Hess Elgersma, Folkehelseinstituttet

Prosjektdeltakere

Thor Indseth, Avdeling for forskning og analyse av helsetjenesten, Folkehelseinstituttet
Atle Fretheim, Fakultet for helsevitenskap, OsloMet - storbyuniversitetet

Start

19.05.2021

Slutt

30.09.2021

Status

Avsluttet

Prosjekteier/ prosjektansvarlig

Folkehelseinstituttet

Prosjektleder

Ingeborg Hess Elgersma

Prosjektdeltakere ved FHI

Atle Fretheim

Thor Indseth

Publisert |Oppdatert